sábado, 15 de octubre de 2016

AS FERRAMENTAS  DO PLE

de YOLANDA CAAMAÑO TOBA.


P.L.E.: conxunto de ferramentas, servizos e conexions que empleamos para alcanzar diversas metas vinculadas a adquisión de competencias.

Aprender a través de un PLE permitenos dirixir o propio aprendizaxe, tal e como acontece co aprendizaxe informal, conectando información de diversas fontes, información que chega filtrada e comentada na comunidade na cal se participa.

(Fonte: tallerple.wordpress.com)



Feedly


É un lector RSS que permite organizar e acceder rápidamente desde un navegador web ou das súas aplicación para teléfonos intelixentes a todas as noticias e actualización de blogs e demais páxinas que o sistema soporta.

Entre outras carácteristicas permite ordear todos os contidos de maneira que faciita o usuario aforrar tempo por non ter que revisar unha a unha as fontes de noticias.

(Fonte:wikipedia.org)










Scoop.it


É unha forma de reunir información para mostrala e compartila de unha forma visualmente actractiva en Internet. A definición do termo inglés "scoop" é "primicia". Trátase de un sistema que nos permite compartir contido que encontramos ou que nos parece útil na rede.











A miña reflexión persoal:
Tanto scoop.it como feedly son aplicacións que nos primeiros pasos poden resultar un tanto complexas sobre todo se non tes un dominio do inglés suficiente para navegar por elas, posto que ámbalas duas veñen dadas nese idioma.

Se teño que escoller, claramente me quedo con feedly, xa que é unha ferramenta que dende o seu descubrimento, utilizo no desempeño do meu traballo, xa que me facilita moito a búsqueda de información que habitualmente preciso para dar resposta as demandas.




O meu PLE ó remate deste curso...


















No hay comentarios:

Publicar un comentario